czwartek, 18 sierpnia 2005

Lunch time traffic

Ok. godziny 12:30 większość pracowników biura idzie na obiad. Mniejszość - wsiada do samochodów, i próbuje na obiad pojechać. Dużego sensu to nie ma, chyba że obczaili już wszystkie knajpy w okolicy, co właśnie ja robie :).

Dlaczego ta Pani na skuterze nie jedzie obok korka, tylko w nim stoi - nie wiem. Może jest dobrze wychowana...

I przy okazji, Salaryman numer:552342432, identyczny jak tysiące innych. Model przestarzały, wycofywany z obiegu.

2 komentarze:

LiA pisze...

co do kolezanki w kasku, stojacej ze stoickim spokojem w korku to sie nie dziw... u mnie to samo sie dziej.. ktos moze spokojnie zapiracic i przeciac ciagla linie.. ale nieee, on bedzie tak stac.. to nic nadzwyczajnego.. get use to it mate.

WiT pisze...

Ona prawdopodobnie chciała pooglądać wystawy sklepowe :)